Contact

Wil je snel geholpen worden? Vul het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in. Wij antwoorden meestal binnen 24 uur. (Dit kan iets langer duren door de huidige drukte.)

Veelgestelde vragen & antwoorden

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Op werkdagen vóór 15:00 besteld is morgen in huis.

Wat gebeurt er als mijn bestelling vertraging heeft?

Wij informeren je per e-mail als er vertraging is. Houd er rekening mee dat levertijden indicatief zijn en kunnen afwijken door vervoerders of drukte.

Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

Stuur ons een e-mail met foto’s van de schade en je bestelnummer. We zoeken zo snel mogelijk een oplossing.

Kan ik mijn noodpakket retourneren?

Alleen ongeopende en ongebruikte producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd.

Let op: Gesealde producten, hygiëneproducten, noodrantsoen en lang houdbaar water kunnen niet worden geretourneerd als de verzegeling is verbroken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een geplaatste bestelling kunnen wij helaas niet meer annuleren. Je kunt het pakket na ontvangst wél binnen 14 dagen retourneren (volgens onze retourvoorwaarden).

Hoe snel krijg ik een reactie van de klantenservice?

Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op e-mails.

Kan ik ook grotere hoeveelheden bestellen voor groepen of organisaties?

Zeker. Neem contact met ons op voor groepsaankopen of zakelijke bestellingen.

Bieden jullie internationale verzending aan?

Op dit moment verzenden wij alleen binnen Nederland en België.

Back to top